söndag 12 februari 2012

Lördagsbrunch


Igår träffade jag mina systrar och min mamma för att infria mammas födelsedagspresent, som hon fick när hon fyllde år i december. Presenten bestod av en heldag med oss döttrar där vi började med att fixa en överdådig brunch med franska surdegsbröd, läckra pålägg, krustader och engelska scones med sylt och grädde. Vi träffades i en av mina systrars vackra hem, som jag kommer att visa fler glimtar från lite längre fram. Efter det tog vi en tur på stan och Röhsska museet, och sen blev det en helkväll hos syster med trerätters middag och mycket prat och skratt.

.

5 kommentarer:

  1. Looks delicious:)
    Kram Gisela.

    SvaraRadera
  2. Ohhhhh, så läckert det ser ut! Tur det är dags för kvällsmat snart ;-)
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Men hur underbart lät inte detta? Och så vackert porslin! Kram

    SvaraRadera
  4. Wow! Ser ju hur smarrigt ut som helst! En lyxig helgbrunch är verkligen härligt!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...