tisdag 27 november 2012

Paris lykta * Paris View Lantern


Som vissa av er kanske sett i min Etzy butik så har jag ritat en lykta med Parismotiv. Ikväll provade jag att klippa ut motivet precis som jag tidigare gjort med Södermalmslyktan. Det blev ganska lyckat tycker jag, och ganska annorlunda mot hur motivet ser ut när det inte är utklippt. Jag har blivit sugen på att rita en massa olika städer så chansen är nog rätt stor att ni får se fler såna här vyer.

As some of you already know I have a lantern with a view of Paris in my Etzy shop. Tonight it out to create more of a Paris skyline, as I have already done with the Stockholm Lantern. I am quite pleased with the result and now I am thinking about drawing more famous cities.

 


3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...