torsdag 15 mars 2012

Utlottning!


Jag har länge tänkt ha en utlottning här på bloggen, men liksom aldrig fått till det. Ettårsdagen missade jag helt och antalet besökare ändrar sig hela tiden men idag lade jag märket till att jag har prick 100 följare och det känns som något att fira! Jag tycker det är så fantastiskt att det finns så många personer som väljer att besöka just min blogg och dessutom har 100 personer valt att följa den! Era kommentarer gör mig alltid lika glad och är en stor drivkraft att fortsätta blogga.



Så till er ära - kära läsare - lottar jag ut de omgjorda smyckesaskarna som jag visade i januari. Första pris blir den stora asken och den lilla går till en välförtjänt andrapristagare. Vi kör några klassiska regler vad gäller själva lotterna:

1 LOTT om du skriver en kommentar. 
+ 1 LOTT om du gillar Rebeccas DIY på Facebook  eller Bloglovin 
+ 1 LOTT om du länkar med tävlingsbilden i din blogg.

Vill du inte kommentera kan du skicka ett mejl istället så får du en lott.

Tävlingen går ut lördag 24 mars kl 12:00.

Lycka till!


47 kommentarer:

  1. Hej Hej! Jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning!

    Ha det bra!
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Klart man vill vara med i din fina utlottning 1 lott tack mvh Sofia

    SvaraRadera
  3. Har precis hittat hit och det är jag glad för. Det är alltid lika kul med bra inspirerande bloggar : )
    Jag passar på o vara med i din utlottning, askarna är jättefina!
    Två lotter till mig tack (kommentar, följare FB o google)
    Hälsningar Mona Ekströ
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Ett stort grattis till dina följare! ♥ Du förtjänar varenda en! Ljuvliga askar dessutom, du är så duktig! Ha en underbar fredag! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Klart jag vill vara med i utlottningen! 100 följare är jättemånga och jag förstår varför...det är alltid lika kul att kika in på din blogg och jag inspireras av dina olika projekt och idéer.
    1 lott för mig!

    ha det gott!
    lisamaja

    SvaraRadera
  6. Gratulerer! :)

    Slenger meg med med 3 lodd :)

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med, min fru är i STORT behov av ett smyckesskrin, ligger ju smycken överallt här hemma *S* :-)))
    Gillar på Facebook med namn Paul M Holm, så det blir 2 lotter för min del, tack!

    Ha det så bra
    Paul

    anxiety_@hotmail.se

    SvaraRadera
  8. Härligt! jag är gärna med i utlottningen, 2 lotter till mej! vad kul att du har en fbsida förresten!

    SvaraRadera
  9. Håller tummarna att just jag vinner dina fina askar.

    SvaraRadera
  10. Ja men strålande! Har ju dreglat över din pimpade te-burk i samma stil. Nu har man chansen. Lagt till på Bloglovin och kommenterar. Två lotter blir väl det.

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Jättesöta askar!!
    Jag vill gärna ha tre lotter - gillat på fb, länkar från blogg.

    SvaraRadera
  12. Så fina! Har dock bara chans på en lott, men håller tummarna allt vad jag kan!

    SvaraRadera
  13. Gud vad söta! jag tar 3 lotter :)

    Har nu gillat din sida på FB (Cassandra Hs) och så har jag bloggat här:
    http://cassitipsar.blogg.se/2012/march/smyckesskrin-24-mars.html

    Håller tummarna
    Kram Cassandra

    SvaraRadera
  14. Grattis!!!! Va kul med så många följare, men det är ju inte så konsitigt då gör ju så galet fina saker!!!!
    kniper gärna 3 lotter!
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    /Annika

    SvaraRadera
  15. ÅH vilka fina skrin. Jag är gärna med och tävlar omd em. Gillar på fb - Anna Berglund-Lundkvist och följer dig nu

    anna.berglund70@yahoo.se

    SvaraRadera
  16. Charlotte "Clotte"18 mars 2012 kl. 19:06

    Jag vill gärna försöka vinna en av dina charmiga smyckesaskar.
    Mvh
    Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  17. En lott tar jag gärna. Fina skrin och fin blogg!

    hälsningar

    tyra123@hotmail.se

    SvaraRadera
  18. Fina askar, härlig tävling! Jag är på!!
    1 lott för kommentar, men om jag redan följer dig på Bloglovin då? 1,5 lotter? ;)

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med,och tar 2 lotter,tack!
    gillat Rebeccas DIY på Facebook med namn Lili Ying.
    Hoppas på tur!

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  20. Jätte fina. Är gärna med och tävlar :D

    Riewe@hotmail.se

    SvaraRadera
  21. Hej, kul idé! Tyckte redan när jag såg dom senast att dom va gôr fina. Vill gärna va med på utlottningen :)

    Hoppas det är bra med dig & familjen.
    Må gott, Anna

    SvaraRadera
  22. Jag följer dig på Facebook och tar gärna 2 lotter i hopp om vinst av en utav dina urtjusiga smyckesaskar!♥

    SvaraRadera
  23. 1. Jättefina. Precis vad jag behöver <3 Provar lyckan med 3st lotter

    2. Gillar pá FB med namn Sofie Lindholm och följer pa bloglovin som nr 72

    3. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/march/24-mar-smyckesskrin.html

    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Hej, är med i utlottningen, kolla in min blogg:
    dellich.blogg.se där jag har länkat dig.
    har gillat på bloglovin

    SvaraRadera
  25. Jag är med i din utlottning. En lott! Smyckesaskarna är mycket söta.
    gertruddurtreg@live.se

    SvaraRadera
  26. Jag vill vara med. En lott tack! Söta askar!
    mestvirkat@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Vill gärna vara med, tar två lotter tack (länkar från bloggen). Har precis hittat hit - vad mycket kul du har!!

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med! :)
    Har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/3/?link=1332340073

    jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Hej jag är gärna med
    1 Lott tack ;D
    / michaela_a@live.se

    SvaraRadera
  30. Hejsan!
    En lott. Jag vill vara med och tävla om dom fina askarna.
    kramar
    Jasmine
    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag är gärna med (:
    Följer på bloglovin' som nr 74!

    jossan.holmberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag är gärna med med 1 lott!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. johanna@backbone.se23 mars 2012 kl. 11:41

    Håller tummar och tår för min enda lilla lott! =)

    /Johanna G
    johanna@backbone.se

    SvaraRadera
  34. Jag vill vara med och tävla!

    Jag gillar på FB!

    Jag har tipsat och delat tävlingen på FB!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. 2 lotter:
    Super fina! Klart att jag vill vara med! Jag har gillat pa Fb med namnet Barbados jenn och hoppas pa tur!

    SvaraRadera
  36. 1 lott vill jag deltaga med. Om jag vinner blir asken en present till min dotter. Hon gör fina örhängen och behöver en fin ask att lägga örhängena i.
    Varm vårhälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  37. Hejsan! Jag vill gärna vara med och tävla om de söta smyckesskrinen och tar en lott.
    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  38. Jag är gärna med!
    Gillar på Facebook under namnet Gunilla Bylund
    Gunilla.by@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag vill gärna vara med.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...