torsdag 6 oktober 2011

En ny kärlek


För någon vecka sedan köpte jag ett nytt soffbord på Blocket. Jag satt en kväll och sökte lite planlöst bland annonserna, skrev in sökordet soffbord och vips, överst på listan inlagd för tio minuter sedan fanns det. Rustikt i lite indisk stil med små robusta ben, som är lätt böjda. Det här bordet är bara "vi" säger jag till mannen som dock anser att det är i lägsta laget. Själv tycker jag det är underbart och njuter varje gång jag får vila ögonen på det istället för på det tråkiga bleka bordet vi hade tidigare, från ett stort svenskt möbelvaruhus.

.

4 kommentarer:

  1. skikkelig flott bord! digger de buede bena.

    God torsdag til deg:)

    Klem Ellen Louise

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt! både i form och färg.

    Tidningen i ditt förra inlägg, såg intressant ut.
    Har inte seet den, finns den att köpa i vanliga affären?

    Ha det gott!
    lisamaja

    SvaraRadera
  3. Förstår att du blev kär. Bordet är verkligen underbart.
    Säg till din man att det är mer hälsosamt med ett lägre bord. Man tycker det är jobbigare att sträcka sig efter godis/chips/snacks skålen då ;)
    Ha en riktigt trevlig helg,
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Vilket jättefint soffbord.

    Ha en fin Fredag!
    Kram Elina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...