tisdag 20 december 2011

Jul i köket


När man ser bilderna från mitt kök kan man tro att hela vår julpyntning går i pasteller. Så är dock inte fallet, det är bara köket som har den skepnaden. Julgardinerna kommer från Stoff & Stils vinterkollektion 2010 och inspirerad av fina Ninette har jag hängt glassvampar och äpplen på en ståltråd i fönstret. Köket är faktiskt det enda rum som är färdigpyntat men nu börjar det ju verkligen dra ihop sig för övriga huset.

Hur långt har du kommit i pynteriet?
.

9 kommentarer:

  1. Ja härligt att blanda färger, förra året hade jag mest cerice, allt i från glitter till kulor men i år är det mera lugna toner...så gott som klart. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Gillar din gardin massor:-) Å så fint med flugsvamparna där. Här går det sådär. Försöker hålla det väldigt strikt och minimalistiskt, men det är svårt då jag gärna drar i väg i mina projekt.Har iaf en julgran och stjärnor i fönsterna.
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Härligt att se lite färg tycker jag =) Jag som då är såå svart och vitt (förutom på min blogg hihi)
    Önskar dig en trevlig onsdag!

    SvaraRadera
  4. Väldigt fint, gillar färgerna!
    Jag har en dag kvar sedan blir det avkoppling..

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Ser jättefint ut med de där äpplena och svamparna på rad i fönstret.

    SvaraRadera
  6. Jättefint!! Här har det inte blivit så mycket pyntat alls i år eftersom vi flyr landet och åker till Alperna imorgon. Lite adventspynt uppe men inga tomtar.

    God Jul till dig Rebecca! //Petra

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Kolla din mail!
    Jag behöver din adress!
    Din ljusslinga är verkligen fin!
    Marie1

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig julgardin! Blev jättefint med pynten också :)
    Här är det färdigpyntat, inte alls så mycket som jag hade tänkt mej, men helt tillräckligt.

    SvaraRadera
  9. Superfint! Var har du hittat dom där små "lampskärmarna" som sitter på ljusslingan? Så himla mysiga

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...