fredag 16 december 2011

Önskar er en härlig helg!


Nu är det helgen före jul och mycket ska fixas innan dess. Läxan jag lärt mig efter alla jular är att jag aldrig hinner med allt jag vill göra. Så egentligen borde jag väl skriva en prioriteringslista men hur kul är det? Nej, jag försöker nog hitta någon balans mellan improvisation och frustration. Denna helg ska i alla fall en mamma firas, julmat ska lagas, julgodis kokas och massor av pynt och pyssel bli till. Och så var det ju julstädningen...

Hur ser dina planer ut för fjärde adventshelgen?

5 kommentarer:

  1. Önskar dig detsamma =)
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det en del att fixa nu innan det smäller på lördag. :-)

    Helgplanerna för oss innebär glöggfest på lördag och lilla julafton på söndag. Fullt upp, med andra ord. :-)

    SvaraRadera
  3. Den kombon var lite kul, du fixar säkert balansen!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Ja jag ligger ju efter så här ska det pysslas, sovas, bakas, köpa gran, och förberedas...;) Ja det lär ju bli jul hur som helst. Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Har också mycket att göra. Klappar att handla, knäck att koka, städa och baka pepparkakor! Min taj mahal-form kommer från indiska om du vill göra likadana kakor! :) Kram Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...