lördag 31 december 2011

Årskrönika 2011


Här kommer några glimtar av bloggen från året som gått. I januari gjorde jag sagofågeln i bur, i februari behövdes lite grönska i form av mossträden och i mars var det dags för ett vintageinspirerat sidendiadem.


Min yngsta syster fyllde år i april och fick en filtbrosch med en räv. I maj hade storebror till tivolikalas och i juni deltog jag i Pysselstafetten med en fågelbadskulptur i betong.


Juli bjöd på efterlängtad semester och en sommarklänning med virkade detaljer. I augusti gjorde jag en ny lampa till barnens rum och i september fixade äldsta sonen och jag en lykta av pinnar.


Oktober bjöd på flera Halloweenpyssel, bland annat fladdermusmobilen. I november fick jag lära mig att göra kålrotslyktor på lillebrors förskola och december innehöll självklart flera julpyssel där det minsta nog var de silverfärgade ekollonen.

Nu önskar jag er alla ett fantastiskt nyårsfirande 
och ett gott nytt år!

Happy New Year!

8 kommentarer:

  1. Tack för ett pyssligt och inspirerande år!

    Gott Nytt År till dig!

    SvaraRadera
  2. Hvor har du lavet mange spændende ting. Jeg er ny læser her, men glæder mig til at følge med i det nye år.

    Rigtig godt nytår!

    SvaraRadera
  3. Så roligt att få ta del av ditt pysselliv här på bloggen detta år! Så mycket inspiration hittar jag hos dig!
    Gott nYtt år på dig!
    Ullis

    SvaraRadera
  4. Tack för gulliga ord om min blogg! De värmde verkligen!
    Du har hunnit med mycket under det gångna året förstår jag. Kul!
    Önskar dig en fin Nyårsafton och ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Kul att du tittade in till mig! Ha ett riktigt fint nyår.

    Karaeina

    SvaraRadera
  6. Tack för 2011! Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Så ses vi nästa år;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. *˛°★SNART 2012!!!★* 。*★* ˛.*.★*.˛*
    ˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★* 。*★* ˛.*.★*.˛*
    ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥GOTT NYTT ÅR!♥
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛
    Önskar Maud

    <
    Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

    SvaraRadera
  8. Tack för kommentar i min blogg. Det var kul att hitta hit. Kommer gärna tillbaka och tittar på alla saker du gör. Gott nytt år!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...