tisdag 8 maj 2012

Promenad vid havet * A walk by the sea

70-talsstämning med Hipstamatic

I helgen var vi på Orust och tog bland annat en promenad i omgivningarna kring mina föräldrars tomt. Jag passade på att fota lite med telefonen och använda ett par olika appar. Det är kul att samma motiv kan få så helt olika stämning.

This weekend we took a trip to Orust - a large island on the swedish west coast - where my parents are building their new house. We took a walk in the surroundings while I experimented with some different photo apps. It is funny what different moods you can get, depending on which app you are using.


Vi utforskade några gamla husgrunder och skymtade ett par spökbarn mellan träden....

We explored some old ruins and caught a glimpse of two ghost children....

Regular iPhone camera

OldPhotoPRO


10 kommentarer:

  1. I love playing around with different photo apps too. These look great! :)

    SvaraRadera
  2. Bonjour Rebecca,
    SO glad you came by to visit, now I've found you. Looks like you and the family had a fun day out together.
    i'm a new follower and will be back soon.
    Good week,
    Mimi

    SvaraRadera
  3. Tack för din fina kommentar hos mig, det är så roligt när folk lämnar spår på bloggen!
    Orust är så vackert, hade gärna haft en stuga där!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. That looks wonderful, I love walks like that :)) x

    SvaraRadera
  5. Hei :)

    Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :) Det setter jeg så pris på :)

    Nydelige bilder du har tatt, og moro med bilderedigering :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvaraRadera
  6. Nice blog you have! Thanks for the visit.

    SvaraRadera
  7. AWWW tack för så fina ord på min blogg:) Jag följer dig nu på bloglovin och hoppas du följer tillbaka.

    Gillar du choklad..då kan du kolla in min nya post:)
    ha en kanonvecka

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvaraRadera
  8. Underbara hav, är så rogivande och härligt på samma gång =)

    Blir en tur till Tjörn över midsommar, brukar fira det där hos min bästa väns föräldrar när de inte är hemma =)

    KRAM Karoline

    SvaraRadera
  9. These are beautiful pictures. My kids all love the sea, and go there often. Thank you for visiting us at Red Rose Alley. I hope you visit us again soon. You have a lovely blog.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    SvaraRadera
  10. Kul med fotoalternativ, blir helt olika stämning beroende på inställningen! Kul också kommentaren om att räven är den nya ugglan, känner mig riktigt trendig :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...