torsdag 3 maj 2012

Sommarfeeling * Summer feelings


Men hjälp vilket underbart väder det har varit de senaste dagarna! Själv jobbar jag tyvärr inomhus men jag kan i alla fall glädjas för mina barns skull, som får vara ute i ur och skur på skola och förskola. Det här sommarvädret är de verkligen värda.
Nu är båten nymålad, storebror är brunbränd i nacken och lillebror har lärt sig tälja med kniv. "Man täljer från sig, aldrig mot sig" säger jag. "Det vet jag väl, jag gör som Emil. Jag är väl inte galen heller!" blir svaret.




1 kommentar:

  1. *skratt* Jag ler åt kommentaren där "jag är väl inte galen heller". Jag och min yngsta kille kollade på Emil tillsammans för några dagar sedan. Och nu har vi tydligen infört uttryck som "kors i krösamoset" och "hujedamej" här hos oss :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...