tisdag 29 maj 2012

Somriga repriser * Summer reruns

Sommartrappa/Summer porch

Just nu är det lite mycket, både hemma och på jobbet. Det känns ju ganska typiskt för våren/försommar och ganska typiskt mig att ta på mig en massa ansvar som jag inte måste, eftersom jag så ofta känner att det är lika bra att jag bara styr upp saker och ting. Som att exempelvis arrangera en klassfest åt storebror och återigen anordna insamlingen till förskolefrökarnas sommarpresenter. Varje sak för sig är inte betungande men många bäckar små... Så ni, mina vänner, får en liten repris idag av saker jag gjorde förra sommaren. Vissa av er kanske är nya här och har inte sett dem, ni andra blir förhoppningsvis positivt påminda.

There is a lot going on right now, both at home and at work. It is so typical for springtime and it is so like me to take on to mutch responsibility just because I can not help myself. So you, my friends, get to enjoy a little rerun today, of stuff I did last summer. Some of you are new and have not seen it and you other guys will hopefully get some inspiration anyway.




2. Beskrivning på hur du gör en DIY vas
3. En beskrivning på hur du gör en betongskulptur hittar du här.

3. A tutorial on how to make a concrete sculpture/bird bath

.

2 kommentarer:

  1. Jag tillhör ju dem som inte har sett dem och är lycklig över att du delar dem igen :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...