fredag 16 september 2011

Önskar er en solig helg!


Underbart väder har det varit idag. Som vanligt på fredagarna har jag och lillebror flängt hit och dit för att uträtta diverse ärenden. Man samlar på sig en del under en vecka och jag har oerhört svårt för att få till vardagsärenden de dagar jag jobbar. Då vill jag bara skynda mig att hämta barnen från förskola och fritids, åka hem och umgås med dem. Det är så lite tid man får tillsammans annars, så den tiden vill jag inte lägga på att springa i affärer, på återvinningsstationer eller bibliotek.
Men nu har fredagslugnet lagt sig och imorgon är det dags att ta in utemöbler och röja i trädgården. Med andra ord har vi accepterat att hösten är här för att stanna.

.

4 kommentarer:

  1. Det låter skönt att i alla fall ha fredagarna på sig att göra allt sådant som sällan blir av de andra dagarna! Trevlig helg till dig också!

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att du titta in hos mig så jag kunde hitta till dig. Fin blogg du har. Roligt fågelbad du hade gjort, pillrigt att få till själva mallen skulle jag tycka. : )
    Sen gilla jag eran snygga pinnlykta!! Super fin, kanske vore något för mina tjejer att göra.
    Ha en toppen helg.

    / Kia

    SvaraRadera
  3. Gomorron
    Så jättefina foton du tar, härliga höstbilder.
    Önskar dig en mysig fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad mycket läckert det fanns att se på din blogg!
    Hoppas du har lika soligt som jag har!

    Kram Marie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...