fredag 4 november 2011

Önskar er en skön Allhelgonahelg!


De flesta butiker är redan fulladdade med julpynt men här hemma håller vi fast vid glödande pumpor, kusliga spöken, krafsande spindlar och svävande fladdermöss så länge som möjligt. Jag tycker så mycket om höstens varma färger även om inträdet i november också innebar att så gott som alla träd har fällt sina löv nu.



Jag älskar mina små apelsinlyktor, särskilt den här till vänster som ser så dumsnäll ut bredvid den stora pumpan som när som helst slukar den.
.

4 kommentarer:

  1. Underbara halloween bilder! Har just kommit hem från USA och där kunde man se mycket av detta;) Önskar dig en trevlig helg. kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Fiffigt med apelsinlykta! Jag tycker att stora pumpor blir för dyra att köpa, men små apelsiner är ju bra.

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har gjort... och jag har glömt fixa lövkorgen, rackarns!

    SvaraRadera
  4. Så dekorativt du har gjort det på trappen!
    Jag såg en o annan pumpa när vi susade genom Skåneland och Danmark..

    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...